2022. július 2., szombat

Fölemeled fejem

De te, Uram, pajzsom vagy nekem, dicsőségem, aki fölemeled fejem.3. Zsoltár 4. vers




A legnehezebb dolog a számunkra sokszor az, hogy félreálljunk az útból és engedjük Istent munkálkodni egy nehéz helyzetben.
Talán tapasztaltad, hogy valaki rosszindulatú volt veled, igazságtalanul vádolt, lekezelt és az indulataidnak köszönhetően úgy érzed, hogy te majd tudod hogyan kell megoldani ezt a helyzetet.
Kérlek helyezd a bizalmad Istenben és támaszkodj az Ő bölcsességére.
Vezetni és oktatni fog téged. Ha arra utasít, hogy "ne tegyél semmit" akkor "ne tegyél semmit".
A te "semmit tevésed", lehetőséget ad Neki, hogy cselekedjen.
Ő uralkodik mindenek felett, tehát hatalmában áll cselekedni. Bízz abban az Istenben aki meg tud vigasztalni, fel tudja hozni igazságod és asztalt tud teríteni neked ellenségeid szeme láttára.
Állj félre tehát az útból és engedd Őt munkálkodni. Ha a saját kezedbe veszed az életed dolgait, számtalan negatív következménnyel nézhetsz szembe.
Ha viszont engeded, hogy Isten vívja meg a harcaidat, a jutalmak sokasága vár rád.
Tehát az Isten üzenete számodra: Állj félre az útból és Ő cselekedni fog!
Tencut Zoltán

Ima: Atyám, annyira hirtelen vagyok sokszor. Bocsáss meg, hogy sokszor türelmetlen voltam és úgy gondoltam elég bölcs vagyok ahhoz, hogy megoldjam az életem problémáit.
Köszönöm, hogy szeretsz és tökéletesen tudsz cselekedni az érdekemben. Erősítsd hitemet, bizalmamat, türelmemet Istenem. Az Úr Jézus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A boldogító iga

Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok, és meg vagytok terhelve, és én megnyugvást adok nektek. Vegyétek magatokra az én igámat, é...