2022. augusztus 9., kedd

Erőre van szükséged

De ő ezt mondta nekem: "Elég neked az én kegyelmem, mert az én erőm erőtlenség által ér célhoz." Legszívesebben tehát az erőtlenségeimmel dicsekszem, hogy a Krisztus ereje lakozzék bennem. Korintusiakhoz írt második levél 12. fejezet 9. vers



Amikor néhány éve elkezdtem rendszeresen mozogni, figyelmeztettek a fokozatosság elvére. Nem szabad túl nagy célt kitűzni az elején. Először egy rövid séta, utána egy hosszabb séta, majd szobakerékpározás 20 perc és lassan, fokozatosan növelni a teljesítményt és a mozgásra szánt időt.
Azt is tapasztaltam, hogy amikor nem vettem figyelembe a fenti tanácsokat, akkor nagyon elfáradtam testileg és ez kihatott a lelkemre is.
Amikor beteg vagy, akkor ez nagyon is hatással van a lelkedre, lelki világodra is. Az Isten azt mondta Pálnak, hogy az Ő ereje akkor tud leginkább célhoz érni, amikor erőtlenség lakozik benne.
Érthető. Amikor testi és lelki erőd végéhez érsz, csakis az Isten ereje tud megnyilvánulni életedben. Ilyenkor pedig senki nem fogja összetéveszteni az Isten erejét a te erőddel.
Jézus Krisztus ereje olyan hatalmas, olyan csodálatos, hogy meg tud ragadni téged életed leggyengébb perceiben és nagyon erőssé tud tenni.
Ezt hajlamos lehetsz éppen azért elfelejteni, mert nem jutsz el gyakran arra a pontra, hogy úgy érezd teljesen erőtlen vagy.
Ha van bármi életedben amiről úgy gondolod, hogy gyengévé, fáradttá, erőtlenné tesz, vidd az Istenhez.


IMA: Istenem, Te erősíts meg engem az erőtlenségemben, hogy egyedül a Te neved dicsőüljön meg életemben. Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gondolataid szűrői

Egyébként pedig, testvéreim, ami igaz, ami tisztességes, ami igazságos, ami tiszta, ami szeretetreméltó, ami jóhírű, ha valami nemes és dics...