2023. november 29., szerda

Isten szava legyőzi a félelmet!

Ne félj, mert én veled vagyok, ne csüggedj, mert én vagyok Istened! Megerősítlek, meg is segítlek, sőt győzelmes jobbommal támogatlak. Ézsaiás könyve 41. fejezet 10. vers



Gondolkodtál már azon, hogy miért kaptad Istentől a félelem érzetet? Általában negatívan szoktunk gondolni rá, pedig akár hasznosíthatod is. Felhasználhatod arra, hogy ösztönözzön, előre lendítsen vagy megóvjon bizonyos hibák elkövetésétől.
A betegségtől való félelem érzése ösztönözhet arra, hogy elmenj arra az egészségügyi vizsgálatra, amit már régen halogatsz. A munkahelyed elvesztésétől való félelem ösztönözhet arra, hogy nemcsak jól, de időben végezd el a rád bízott feladatokat.
A gond akkor van, ha a félelem érzését engeded eluralkodni rajtad, mert akkor kiszívja belőled az életerőt és ezáltal megbénít. Elkezdi leuralni a gondolataidat és befolyásolni viselkedésedet. Spurgeon, az egyik leghíresebb prédikátor így fogalmazta ezt meg: " Vannak emberek, akik nem tudnak örülni életük verőfényes napsütésének, mert folyton attól rettegnek, hogy mikor fognak megjelenni a viharfelhők." Isten pedig ettől akar megóvni téged. Ezért mondja ma neked, hogy ne engedd eluralkodni a félelmet, a csüggedést és az aggodalmat gondolataid és cselekedeteid felett.
Ehelyett engedd, hogy Isten szava beivódjon elmédbe, gondolataidba és engedd, hogy ez ösztönözze cselekedeteidet: " Megerősítlek, meg is segítlek, sőt győzelmes jobbommal támogatlak." Tanulj meg a jelenben élni, az Isten szavaiból fakadó erővel és bátorsággal.

IMA: Istenem, segíts nekem egy egészséges hozzáállást kialakítani a félelemmel kapcsolatosan. Segíts nekem cselekedni, amikor arra van szükség és folyamatosan imádkozva egyre közelebb kerülni Hozzád. Krisztus nevében kérlek, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Erőt kaptok!

"...ellenben erőt kaptok, amikor eljön hozzátok a Szentlélek, és lesztek az én tanúim Jeruzsálemben és egész Júdeában, Szamáriában, és ...