2023. november 28., kedd

Nyugodj meg!

Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok, és meg vagytok terhelve, és én megnyugvást adok nektek. Máté evangéliuma 11. fejezet 18. vers



Egyik ember, amikor keresztény embertársával találkozott, így szólt hozzá: " Tudsz róla, hogy a gyülekezeted nem szeret téged?"
A keresztény így felelt: " Tudod mi a különbség közöttem és a gyülekezetem között? Hogy én szeretem őket. Ezt mondom és vallom hátuk mögött és a szemükben is."
Vigyázz kedves olvasóm! A lelked ellensége nagyon találékony ha arról van szó, hogy terheket rakjon rád. Életedből ki akar vonni minden fényt, színt, hogy csak az örömtelen szürkeség maradjon neked. De te ne engedd magad félrevezetni.
A sok-sok meddő teher helyett, amelyeket mások akarnak rád dobálni, jöjj Krisztushoz és vedd magadra az Ő terhét, mert az könnyű és boldogító. (Máté 11:30)
Ellenben a gonosz terhe lefelé nyomja a szíved, az elméd, a hangulatod, a kilátásod és a tekinteted is. " Hiszen, ha jól cselekszel, emelt fővel járhatsz; ha pedig nem jól cselekszel, a bűn az ajtó előtt leselkedik, és reád van vágyódása; de te uralkodjál rajta." ( 1 Mózes 4:7)
Krisztus arra hív, hogy így év vége felé lelassíts eléggé ahhoz, hogy élvezhesd a Krisztussal való pihentető közösséget. Krisztus szabadságra hívott el téged, de ahhoz, hogy ezzel a szabadsággal élj, naponta tudatos döntésekre van szükséged. A Krisztussal való pihentető közösségben, vizsgáld felül teendőidet, kötelezettségeidet és tanulj meg nemet mondani minden olyan dologra, amely nem a Krisztus könnyű és gyönyörű terhéhez tartozik.


IMA: Istenem, a keresztény élet göröngyei, megpróbáltatásai nem nehezek, ha elmerülök a Te szeretetedben, jelenlétedben. Kérlek Te töltsd meg életemet mennyei színekkel, fénnyel, tartalommal. Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Erőt kaptok!

"...ellenben erőt kaptok, amikor eljön hozzátok a Szentlélek, és lesztek az én tanúim Jeruzsálemben és egész Júdeában, Szamáriában, és ...