2024. március 6., szerda

Boldogító iga

Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok, és meg vagytok terhelve, és én megnyugvást adok nektek. Vegyétek magatokra az én igámat, és tanuljátok meg tőlem, hogy szelíd vagyok, és alázatos szívű, és megnyugvást találtok lelketeknek. Mert az én igám boldogító, és az én terhem könnyű." Máté evangéliuma 11. fejezet 28-30. versek



Krisztushoz nemcsak akkor jöhetsz ha testi vagy lelki kimerültséged hajt minket, hanem minden körülményben hozzá fordulj. Ő az, aki igazi megnyugvást és békét adhat a szívednek, bármilyen vihar is tombol körülötted.
Krisztus nem követeli tőled, hogy egyedül hordozd az Ő terhét, hanem ígéri, hogy melletted lesz, hogy segítsen és támogasson téged minden lépésedben. Az Ő drága jelenléte tesz minden terhet, nehézséget édessé és könnyűvé.
Jézus nem egy zsarnok, aki a saját akaratát erőszakkal rád akarja kényszeríteni, hanem egy szerető vezető, aki a legmélyebb szeretetből és megértésből vezeti azokat, akik hozzáfordulnak. Ő az, aki mindenkor a legjobbat akarja neked, még akkor is, ha te nem mindig látod vagy érted a szándékát. Jézus tanításai és útmutatásai nem nehezek és megterhelőek, hanem boldogságot és könnyedséget hoznak az életedbe. Az Ő terhei nem az elnyomás eszközei, hanem az életed megtelésének forrásai, amelyekkel megélheted az Isten által kínált teljességet és örömet. Ezért hagyd, hogy Jézus szavai által megnyugvást találj, és vedd magadra az Ő igáját, tudva, hogy Ő veled van minden nap és minden körülményben.

IMA: Istenem, köszönöm, hogy Benned bízhatok. Letehetem terheimet és a Te áldott jelenlétedben, terhedben osztozással felüdülhetek. Krisztus nevében, Ámen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Isten szerető kezében

Vesd az Úrra terhedet, és ő gondot visel rád! Nem engedi sohasem, hogy ingadozzon az igaz.                  55. Zsoltár 22. vers Amikor nehé...