2024. április 29., hétfő

A boldogító iga

Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok, és meg vagytok terhelve, és én megnyugvást adok nektek. Vegyétek magatokra az én igámat, és tanuljátok meg tőlem, hogy szelíd vagyok, és alázatos szívű, és megnyugvást találtok lelketeknek. Mert az én igám boldogító, és az én terhem könnyű."
Máté evangéliuma 11. fejezet 28-30. versek



Kedves Barátom,

Ha életedben valaha úgy érzed, hogy terhek nehezednek rád, és a fáradtság, a kihívások elviselhetetlennek tűnnek, emlékezz Jézus szavaira: „Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok, és meg vagytok terhelve, és én megnyugvást adok nektek.” Ez a meghívás mindenkinek szól, aki keresi a békét és a megnyugvást. Jézus nem azt ígéri, hogy eltávolítja életed terheit, de azt ígéri, hogy könnyebbé teszi azokat. Az Ő igája, amit rád helyez, nem pusztán egy újabb teher, hanem egy eszköz, amely segít viselni az élet nehézségeit. Tanulva Tőle, aki szelíd és alázatos szívű, megtanulhatod, hogyan élj békében és harmóniában még a próbák és nehézségek közepette is.

Amikor Jézus igáját vállalod, megtapasztalod, hogy terheid könnyebbé válnak, mert tudod, hogy nem egyedül cipeled őket. Az Ő jelenléte és szeretete képes átalakítani a legnehezebb helyzeteket is, és erőt ad minden új napra.

Hagyd hát, hogy ezek a szavak erősítsenek és vezéreljenek téged minden nap: „Vegyétek magatokra az én igámat, és tanuljátok meg tőlem, hogy szelíd vagyok, és alázatos szívű, és megnyugvást találtok lelketeknek. Mert az én igám boldogító, és az én terhem könnyű.”

Bízz Benne teljes szívedből, és engedd, hogy Ő vezessen téged a megnyugvás és a belső békesség útján.

Áldásban gazdag hetet kívánok!

IMA: Istenem, a Te jelenléted pihentető, boldogító és a Te "terhed" megnyugvást, békességet és pihenést biztosít a lelkemnek életem minden terhe, nehézsége ellenére is. Dicsőítlek ezért. Segíts nekem ma is a Te igádat magamra venni. Ámen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Igazi bőség

...én azért jöttem, hogy életük legyen, sőt bőségben éljenek." János evangéliuma 10. fejezet 10. vers Jézus Krisztus sokkal többet akar...