2024. július 30., kedd

A győztes Isten támogatása

Ne félj, mert én veled vagyok, ne csüggedj, mert én vagyok Istened! Megerősítelek, meg is segítelek, sőt győzelmes jobbommal támogatlak. Ézsaiás könyve 41. fejezet 10. vers




A mindennapi élet viharai gyakran ráznak meg minket, félelmek és kétségek kavarognak bennünk. A jövő bizonytalansága, a nehézségek súlya nyomja a vállunkat. Ilyenkor könnyű elmerülni a kétségbeesésben, a reménytelenségben.

De ne feledd, nem vagy egyedül! Isten veled van, és a jelenléte a legnagyobb vigasz és erőforrás a nehézségek közepette. A Biblia szavai, melyek Ézsaiás könyvéből származnak, reményt és biztatást adnak: "Ne félj, mert én veled vagyok, ne csüggedj, mert én vagyok Istened! Megerősítelek, meg is segítelek, sőt győzelmes jobbommal támogatlak." (Ézsaiás 41,10)

Ezek a szavak nem pusztán üres ígéretek, hanem Isten szeretetének és gondoskodásának biztosítéka. Ő nem hagy el téged, hanem veled tart, bármilyen nehézségbe is sodor a sors.

Ha kétség gyötör, vedd elő a szívedben ezt a gondolatot: Isten megerősít, megsegít, sőt győzelmes jobbjával támogat. Ez azt jelenti, hogy Ő segít legyőzni a félelmeidet, erőt ad a nehézségek leküzdéséhez, és segít elérni a győzelmet a küzdőtéren.

Ne hagyd magad a kétségbeesés és a reménytelenség szorításában! Hisz Isten veled van, és Ő a te erősséged. Ő segít neked átlépni a nehézségeken, és megmutatja neked az utat a győzelemhez.




IMA: Istenem, Te vagy az én erősségem. Köszönöm, hogy átsegítesz minden nehézségen. Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Isten meghallgatja övéit

Hallgass, Uram, imádságomra, és figyelj könyörgő szavamra! A nyomorúság idején hozzád kiáltok, mert te meghallgatsz engem. 86. zsoltár 6-7. ...