2024. augusztus 18., vasárnap

A kézen fogva vezető Isten

Mert én, az ÚR, a te Istened, erősen fogom a jobbodat, és ezt mondom neked: Ne félj, én megsegítelek! Ézsaiás könyve 41. fejezet 13. vers



Amikor az élet nehézségei és kihívásai rád nehezednek, könnyű elbizonytalanodni és félelmet érezni. Az ismeretlen jövő, a megoldatlan problémák, és a kiszámíthatatlan körülmények mind képesek arra, hogy aggodalmat és kétségbeesést keltsenek benned. De az Úr, a te Istened, arra emlékeztet téged, hogy soha nem vagy egyedül ezekben a helyzetekben. Ő, aki mindent lát és mindent tud, erősen fogja a te jobbodat, és biztosít téged arról, hogy ne félj, mert Ő megsegít.
Az, hogy Isten a jobb kezedet tartja, azt jelenti, hogy Ő áll melletted minden pillanatban, támogat és vezet. Ő nem csak figyeli az életedet távolról, hanem aktívan részt vesz benne, segítve és megvédve téged. Az Ő jelenléte biztonságot nyújt számodra, mert Ő az, aki soha nem hagy el, és soha nem engedi el a kezedet.
Ne félj tehát, mert Isten megsegít téged. Bármilyen kihívással is nézel szembe, bármilyen nehézséggel küzdesz, Ő ott van, hogy erőt adjon, hogy bátorítson és hogy kivezessen a sötétségből a világosságra. Az Úr szeretete és hűsége biztosít téged arról, hogy nincs olyan helyzet, amiből Ő ne tudna kiemelni, nincs olyan probléma, amit Ő ne tudna megoldani.

IMA:
Mennyei Atyám, köszönöm, hogy mindig mellettem vagy, és erősen fogod a jobbomat. Köszönöm, hogy megígérted, hogy soha nem hagysz magamra, és hogy Te vagy az én segítőm a nehéz időkben is. Kérlek, adj nekem bátorságot és hitet, hogy minden félelmet félretegyek, és teljes bizalommal Rád hagyatkozzam. Segíts, hogy minden helyzetben érezzem a Te közelségedet, és hogy soha ne felejtsem el, hogy Te mindig megsegítesz. Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Isten meghallgatja övéit

Hallgass, Uram, imádságomra, és figyelj könyörgő szavamra! A nyomorúság idején hozzád kiáltok, mert te meghallgatsz engem. 86. zsoltár 6-7. ...