2024. augusztus 3., szombat

Erő és bátorság

Megparancsoltam neked, hogy légy erős és bátor. Ne félj, és ne rettegj, mert veled van Istened, az ÚR mindenütt, amerre csak jársz. Józsué könyve 1. fejezet 9. vers



Az élet útja tele van kihívásokkal, kanyarokkal és akadályokkal. Gyakran úgy érezheted magad, mint egy kis hajó a viharos tengeren, amelyet a félelem hullámai dobálnak ide-oda. De Isten szava megnyugtatja a lelked: "Megparancsoltam neked, hogy légy erős és bátor. Ne félj, és ne rettegj, mert veled van Istened, az ÚR mindenütt, amerre csak jársz."

Ez a biztató szó nem csak szavak gyűjteménye, hanem egy ígéret. Isten megparancsolja neked, hogy legyél erős és bátor, mert Ő veled van. Isten nem olyan, mint az egyszeri barát, aki azt mondta a barátjának: Addig nincs baj amig engem látsz, mert amikor baj lesz, engem már nem fogsz látni." Nem hagy el téged a nehézségek közepette, hanem melletted áll, és erőt ad neked, hogy átvészelj minden akadályt.

Isten jelenléte védelmet és biztonságot nyújt neked. Ne félj a jövőtől, ne rettegj a bizonytalanságtól, mert Ő veled van, mindenütt, amerre csak jársz. Ez a tudatosság erőt ad, hogy szembenézz a kihívásokkal, és biztosítja, hogy soha nem leszel egyedül.

Engedd, hogy Isten szava megerősítsen téged. Legyél erős és bátor, tudva, hogy Ő veled van, és soha nem hagy el.

Istenem, köszönöm neked az erőt és a bátorságot, amelyet adsz nekem. Segíts, hogy megbízzak benned, és ne rettenjek a félelmektől. Légy velem mindenütt, amerre csak járok, és adj erőt, hogy szembenézzem a kihívásokkal. Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Isten meghallgatja övéit

Hallgass, Uram, imádságomra, és figyelj könyörgő szavamra! A nyomorúság idején hozzád kiáltok, mert te meghallgatsz engem. 86. zsoltár 6-7. ...