2024. augusztus 2., péntek

Erőm és énekem az Úr

Íme, Isten az én szabadítóm, bízom és nem rettegek, mert erőm és énekem az ÚR, megszabadított engem. Ézsaiás könyve 12, fejezet 2. vers



A világ teljes zajjal és zavargással van teli. Háborús hírek, katasztrófák, árak emelkedése, munkahelyek elvesztése és sok-sok egyéb tényező, amelyek gyakran elültetik a jövőtől való rettegést az emberek szívében. A félelmek és a kétségek hullámai körülvesznek téged, és nehéz megtalálni a nyugalmat és a biztonságot. De Isten szava útmutatást nyújt neked: "Íme, Isten az én szabadítóm, bízom és nem rettegek, mert erőm és énekem az ÚR, megszabadított engem."

Ezek a szavak erőt és bizalmat adnak neked. Isten a szabadító, aki megvált téged a bűn szolgaságától és a félelmek bilincsétől. Ő az erőd és az éneked, ő a remény és a menedék a viharban.

Bízz Istenben, és ne rettenj a nehézségektől. Ő meg fogja menteni téged minden bajból és meg fogja ad a szükséges erőt, hogy győzedelmeskedj minden akadályon. Ne felejtsed el, hogy Isten mindig veled van, (ha gyermekévé lettél) és soha nem hagy el.

IMA: Istenem, köszönöm neked a szabadítást és a biztonságot, amelyet adsz neked. Segíts, hogy megbízzak benned, és ne rettenjek a félelmektől. Legyél erőm és énekem, és vezess engem a győzelem útján. Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Isten meghallgatja övéit

Hallgass, Uram, imádságomra, és figyelj könyörgő szavamra! A nyomorúság idején hozzád kiáltok, mert te meghallgatsz engem. 86. zsoltár 6-7. ...