2019. március 9., szombat

NEM HAGYJA EL GYERMEKEIT!

Adjatok, és adatik nektek: jó, megnyomott, megrázott, megtetézett mértékkel adnak öletekbe. Mert amilyen mértékkel ti mértek, olyan mértékkel mérnek viszonzásul nektek."
Lukács evangéliuma 6. rész 38. vers










Néha úgy érezzük nagyok és erősek vagyunk. Erős a hitünk, tiszta a lelki látásunk, a célunk pedig megingathatatlan.
Nagyszerű imákat mondunk, magasztos dolgokról álmodunk, és nagyszerű dolgokat viszünk véghez a mi Urunk, Jézus Krisztus nevében.


Máskor pontosan az ellenkezőjét érezzük. A világ túl nagynak tűnik. A problémák túl súlyosaknak. A hitünk pedig túl gyengének.
Ezekben az időkben is, Isten beszéde a vigasztalás a számomra:
Mert nem olyan főpapunk van, aki ne tudna megindulni erőtlenségeinken, hanem olyan, aki hozzánk hasonlóan kísértést szenvedett mindenben, kivéve a bűnt.
Zsidókhoz írt levél 4. rész 15. vers
Az Ézsaiás 40:11-ben olyan gyönyörűen mutatkozik meg számunkra Isten atyai szíve:
Mint pásztor, úgy legelteti nyáját, karjára gyűjti a bárányokat, ölébe veszi őket, az anyajuhokat szelíden terelgeti.
Krisztus szintén kifejezte számunkra milyen az atyai szív:
...hányszor akartam összegyűjteni gyermekeidet, ahogyan a tyúk szárnya alá gyűjti a csibéit, de ti nem akartátok!
Máté 23:37
Azokon a napokon amikor lehangolt, félénk vagyok, tudom, hogy "felkapaszkodhatok" az Atya karjaiba és ott megpihenhetek.
Addig fog a szívéhez közel szorítani, ameddig csak szükségem van rá. Hiszen meghalt értem. Visszavonhatatlanul szeret. Új életem van, új természetem, szent és igaz vagyok Krisztus és a Szentlélek által. Az örök élet és a mennyei örökség várományosa.
Az én drága Atyám ma is kész örökbe fogadni minden embert aki erre igazán vágyik, és aki hajlandó megragadni Krisztus által kinyújtott kezét.
Ne maradj le te sem ilyen csodálatos lehetőségről!


IMA: Atyám, biztonságban vagyok, hazaérkeztem. Békességem van, szeretve, dédelgetve vagyok. Mindent javamra munkálsz. Ezért magasztallak Téged mindenért amit megengedsz életemben,
Szeretnélek Istenem egyre jobban megismerni és vágyom egyre hasonlóbbá válni Hozzád. Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Becsületbeli dolog

...tartsátok becsületbeli dolognak, hogy csendesen éljetek, tegyétek a magatok dolgát, és saját kezetekkel dolgozzatok, ahogyan elrendeltük ...