2022. július 6., szerda

Mennyei polgárjog

Nekünk pedig a mennyben van polgárjogunk, ahonnan az Úr Jézus Krisztust is várjuk üdvözítőül, Filippibeliekhez írt levél 3. fejezet 20. vers



Olyan szomorú olyan keresztényeket látni, akikből hiányzik a mennyei polgárjoggal és örökséggel kapcsolatos öröm. Mit vársz úgy igazán az életedtől? Várod a halottak feltámadását és az eljövendő örök életet? Nem nyújthat a földi életed semmi maradandót. Éld az életed, végezd a feladataidat, de a szíved legyen fenn. Legyen a szíved abban az országban, amelyből várod Krisztust üdvözítőül.
Olyan időket élünk, mint amilyenek Nóé napjai voltak. Minden ember rendkívül elfoglalt. Emberek sokasága vállalja önként a rohanó életmódot amelynek a szomorú következménye, hogy az élet gondjai vagy éppen élvezetei, megfojtják az Isten beszédét a szívben, hogy az ne teremhesse meg az örök élet gyümölcseit.
Jézus Krisztus jövetele közel van. Akkor is közel van, ha egyik jövedelmező üzlet után vágsz bele a másikba, akkor is közel van, ha sok-sok fiatal ismeri a legújabb keresztény "slágereket", de Isten szavát nem olvassa, nem tanulmányozza. Akkor is közel van, ha látható, hogy egyre kevesebb élő hitű keresztény van, aki az Istenben veti bizalmát és Isten kezében hasznos eszköznek bizonyul.
Állj meg ma egy pillanatra és mondd Istennek: " Istenem, várlak téged! Készen vagyok! Szeretném letenni mindazokat a dolgokat ma, amelyek még akadályoznak abban, hogy teljes szívvel és örömmel gondoljak a mennyei polgárjogomra és üdvözítőmre. Elegem van a felszínes életből. Ha a mai napon vagy a mai éjszakán jössz el, én szeretnék készen lenni."
Azt is tudom, hogy egy része azoknak, akik elolvassák ezeket a sorokat, ugyanúgy folytatják az életüket, ahogyan eddig tették. Talán érezni fogják, hogy nem a legjobb irányba haladnak, de semmin nem fognak változtatni.
Egy fiatal feleség, aki az elhunyt férjét gyászolta mondta el a következő történetet: " Életének utolsó napján, a férjem munkába indult. Én éppen egy szappanoperát néztem, ő pedig azt mondta, hogy figyeljek egy pillanatra, mert szeretne valamit megbeszélni velem. Én csak legyintettem és azt mondtam most hagyjon, hogy nézzem a kedvenc sorozatomat és majd délután megbeszéljük. Akkor láttam utoljára élve. A munkából hazafelé halálos balesetet szenvedett. Annyira fáj, hogy nem szántam rá néhány percet. Nem hallgattam meg, hogy mit akart mondani. Így pedig már sosem fogom megtudni."
Te is közömbösen tovább mehetsz úgy, hogy nem veszed igazán komolyan Isten megtérésre hívó üzenetét. Azt ne felejtsd el, hogy talán ma üzent Isten neked utoljára.



IMA: Istenem, szeretnék a földön hűségesen törekedni arra, hogy a szavaid szerint éljek. Kérlek Téged, hogy segíts engem ebben. Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az anyaság áldott "raktárai"

...Anyja mindezeket a szavakat megőrizte szívében, Lukács evangéliuma 2. fejezet 51.b. vers Amikor az édesanyákról emlékezünk meg, Mária, Jé...